HEB JE EEN VRAAG?

Laat je naam en email adres achter en wij leggen je vraag voor bij een van onze specialisten.

TELEFOON

(+31) 0184 – 615 615
(+31) 0184 – 611 664 (support)

ADRES

Hakgriend 44
3371 KA Hardinxveld-Giessendam

FAQs.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

IS EEN KENNISMAKINGSGESPREK GRATIS?

Uiteraard. Want om een goede relatie op te bouwen, moet je elkaar kennen. We horen graag van je wat je bezig houdt, wat de actuele uitdagingen en ontwikkelingen zijn en wat er speelt binnen je organisatie en de branche. Maar ook wat er op ons af komt? Deze gesprekken zijn geheel kosteloos. Zelfs aan het advies zijn doorgaans geen kosten verbonden. De enige voorwaarde die we daaraan stellen, is dat wij de geadviseerde oplossing ook daadwerkelijk mogen realiseren. Bij Commit-IT vinden we dit steeds weer een mooi begin van een nieuwe samenwerking.

HOE ONDERSCHEIDEN JULLIE JE?

Van onze klanten horen we vaak terug dat we eerlijk zijn en eerlijk zaken doen, merkbaar veel kennis en ervaring hebben en doelgericht flink doorwerken. Onze klanten waarderen dat wij blijven investeren in de relatie en dus steeds de actuele situatie kennen. Hierdoor begrijpen we de uitdagingen en kunnen we meedenken en zo als het nodig is ook proactief met interessante suggesties komen. Suggesties die, doordat wij onze klanten zo goed kennen, altijd passen bij hun korte, middellange en lange termijn doelstellingen.

HOE HOUDEN JULLIE DE KENNIS UP-TO-DATE?

Dat doen wij bij Commit-IT door veel tijd en geld te steken in de opleiding en begeleiding van onze eigen mensen. En hierbij is niet alleen aandacht voor actuele ICT kennis, maar ook voor andere belangrijke competenties als projectleiding, time management en adviesvaardigheden. Ieder jaar bespreken we met iedereen zijn of haar individuele ontwikkelingsplan. Waar ligt de interesse? Waar willen ze zich in specialiseren? Welke certificeringen zijn er nodig om de kennis te waarborgen? Daarnaast doet iedereen steeds weer nieuwe praktijkervaring op in lopende projecten of tijdens technische sessies bij onze partners. Allemaal nieuwe kennis die we, samen met de bestaande, gewoon weer meenemen in elk volgend project.

WANNEER BEL IK DE SERVICEDESK?

Je maakt met ons glasheldere afspraken over de gewenste bereikbaarheid van de Servicedesk. Sommige klanten bellen ons gewoon altijd tijdens kantooruren. Anderen hebben behoefte aan een 24×7 bereikbaarheid. Dit leggen we vast in een SLA.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

GEVEN JULLIE OOK STRATEGISCH ICT ADVIES?

Strategisch advies is een wezenlijk onderdeel van ons dagelijks werk. Dit is advies op maat, van ons als ICT partner, omdat we je bedrijf kennen en dus ook specifieke unieke waarde kunnen toevoegen. Om een goed advies te kunnen geven is het voor ons belangrijk te weten wat er speelt binnen jouw bedrijf en de branche. Strategisch advies is dus essentieel voor haast elke organisatie. Want het verschaft jou en je collega’s namelijk het broodnodige inzicht, om steeds gefundeerd en onderbouwd een beslissing te kunnen nemen richting een investering.

MAG IK JULLIE REFERENTIES CHECKEN?

Natuurlijk! Alle klanten die je ziet op de website hebben toestemming gegeven dat wij ze noemen als referentie. Wij hebben wel afgesproken dat wij onze klant netjes op de hoogte brengen van wie er contact gaat opnemen. Laat ons weten welke klant je graag wilt spreken. Wij zorgen dan voor het juiste telefoonnummer van de contactpersoon.

WAT IS PRO-ACTIEF BEHEER?

Proactief beheer is voor ons vanzelfsprekend. Het is namelijk onze manier om ervoor te zorgen dat klanten niet in de problemen komen. Want in de complexe ICT omgevingen van vandaag, is zelf het beheer uitvoeren echt niet meer te doen. Het zelf beheren is namelijk altijd reactief, waardoor je steeds net achter de feiten aan loopt. Daarom monitoren wij alle ICT systemen, van al onze klanten en komen we regelmatig langs voor een on-site check. Zo worden potentiële problemen direct in de kiem gesmoord en dat scheelt je tijd, geld en een hele hoop frustraties.

MAAK JE VRIJ

NEEM DAN DIRECT CONTACT OP.

w

(+31) 0184 – 615 615

info@commit-it.nl